OG ulos turnauksesta! Käteen jäi kaksi tappiota
Lauantai päättyi pettymykseen Aleksi ”Aleksib” Virolaisen osalta: OG ulos turnauksesta 1-2 tappion jälkeen.
BLAST Premier Fall Groups oli OG:n osalta iso pettymys, sillä joukkueen matka tuli päätökseen lauantaina, kun FaZe Clan voitti pelin 2-1. Aleksi ”Aleksib” Virolaisen ohjaamalle kokoonpanolle jäi turnauksesta käteen vain kaksi voitettua karttaa ja kaksi tappiota.
OG aloitti otteluparin vahvasti voittamalla oman valinnan lukemin 16-13. Joukkue voitti Infernon molemmat pistoolikierrokset ja Mateusz ”mantuu” Wilczewski oli huikeassa vireessä 31 tapolla.
Ancient alkoi OG:n kannalta hyvin ja joukkue voitti ensimmäisen puolikkaan 9-6. CT-puolella FaZe meni tasoihin ja ohi kartan päättyen 14-16.
Miragessa joukkueet taistelivat tasaisesti ensimmäisen 15 kierrosta, mutta CT-puolella FaZe Clan tuhosi OG:n kokonaan lukemin 8-16.
OG joutuu tappion takia pelaamaan lokakuussa BLAST Showdown -turnauksessa. FaZe Clan ottelee seuraavaksi Complexityn kanssa.
Lue myös: Kryptix siirtyi sivuun – Jamppi paljasti hauskasti Team Liquidin uuden pelaajan
Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!
LUE MYÖS:
- Uusimmat
- Luetuimmat
- Valorantin jättiturnaus käyntiin sunnuntaina – mukana yleisöä!
- BLAST julkaisi turnauksen Abu Dhabiin – faneilta täystyrmäys
- EYEBALLERS teki pilaa Fnaticin vanhasta videosta – ”Ei taas”
- CS:n EM-kisat käynnistyvät tänään – tähtipelaajat puuttuvat
- Movistar Riders tuhosi Team Vitalityn – lohkovaihe kutsuu!
- Astralis koki yllätystappion avausottelussa! Joukkue selvisi illalla
- Kana hämäsi BIG Clanin pelaajaa – katso huvittava tilanne videolta
- IEM Cologne 2022 seuraajan ABC – pelit käyntiin tänään