Lauantai päättyi pettymykseen Aleksi ”Aleksib” Virolaisen osalta: OG ulos turnauksesta 1-2 tappion jälkeen. BLAST Premier Fall Groups oli OG:n osalta iso pettymys, sillä joukkueen matka tuli päätökseen lauantaina, kun FaZe Clan voitti pelin 2-1. Aleksi ”Aleksib” Virolaisen ohjaamalle kokoonpanolle jäi turnauksesta käteen vain kaksi voitettua karttaa ja kaksi tappiota. OG aloitti otteluparin vahvasti voittamalla oman valinnan lukemin 16-13. Joukkue voitti Infernon molemmat pistoolikierrokset ja Mateusz ”mantuu” Wilczewski oli huikeassa vireessä 31 tapolla. Ancient alkoi OG:n kannalta hyvin ja joukkue voitti ensimmäisen puolikkaan 9-6. CT-puolella FaZe meni tasoihin ja ohi kartan päättyen 14-16. Miragessa joukkueet taistelivat tasaisesti ensimmäisen 15 kierrosta, mutta CT-puolella FaZe Clan tuhosi OG:n kokonaan lukemin 8-16. OG joutuu tappion takia pelaamaan lokakuussa BLAST Showdown -turnauksessa. FaZe Clan ottelee seuraavaksi Complexityn kanssa. Lue myös: Kryptix siirtyi sivuun – Jamppi paljasti hauskasti Team Liquidin uuden pelaajan Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: