OG koki surullisen tappion FaZe Clanille tiistai-iltana IEM Fall -turnauksessa. Aleksi ”Aleksib” Virolaisen matka Ruotsin PGL Major -tapahtumaan päättyi. Tiistai oli kaikille OG:n CS-joukkueen faneille surullista aikaa. Joukkue epäonnistui pääsemään lohkossa kahden parhaan joukkoon ja ”säälipleijarit” kutsuivat. Ennen FaZe Clanin kohtaamista tarjolla oli kolme erilaista skenaariota, jotka toisivat Aleksi ”Aleksib” Virolaisen joukkueelle paikan majoreille. Kaikki skenaariot hajosivat tiistaina, sillä OG hävisi oman ottelunsa ja BIG Clan voitti Heroicin 2-0.

OG.Dexsport

@OGesportsCS
We are officially out of Major contention.

Please be respectful to the players. They are the first ones upset and disappointed.

They will need your positive vibes to come back even stronger.

#DreamOG
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. OG ja FaZe pelasivat täydet kolme karttaa. FaZe poisti Overpassin, OG Vertigon, FaZe valitsi Ancientin, OG nappasi Infernon ja poisti Nuken, FaZe sanoi ei Dustille ja Mirage jäi viimeiseksi kartaksi. Ancient alkoi FaZen 1-7 johdolla, mutta OG vastasi vahvalla puolustuksella laittamalla pelin 7-8. Hyökkäys ei toiminut ja FaZe vei kartan numeroin 10-16. Inferno oli hieman erikoinen kartta. FaZe Clan murskasi 0-8 puolustuksessa ja OG sai taas ensimmäiselle puoliskolle hieman kierroksia kasaan. FaZe voitti myös toisen pistoolikierroksen ja pääsi 5-14 johtoon. Tämän jälkeen ”Choke Clan” otti vallan kuten 2018 majoreiden finaalissa. OG voitti 11 erää peräkkäin ja Inferno päättyi lukemiin 16-14. Ajatukset kolmanteen karttaan lähtiessä olivat, että OG on henkisesti niskan päällä. FaZe kuitenkin tuhosi OG:n 4-16 ja samalla unelmat major-turnauksesta hajosivat. OG tulee pelaamaan Heroicin kanssa 11. sijasta keskiviikkona kello 18.00. Joukkueella on mahdollisuus päästä RMR-listalla sijalle 12 tai 13. OG:n kannalta valitettavasti 11 parasta pääsevät majoreille, mutta Petar Milovanovic huomauttaa, että jos joku joukkue ei tule pääsemään osallistumaan tapahtumaan, niin ehkä OG saa uuden mahdollisuuden.

Petar Milovanovic

@Tgwri1s
OG are out of the Major race, however, they could still reach 12th place on the EU RMR table if they win tomorrow and FaZe lose (or 13th if FaZe win).

And you never know if the Major ends up needing a replacement team for whatever reason.. Just putting it out there
Jos twiitti ei näy, niin voit katsoa sen tästä. Lue myös: Hulvaton video! OG:n Sebastian ”Ceb” Dabs pelaa silmälapun kanssa Ota eurheilu.org haltuun myös Twitterissä!

LUE MYÖS: