OG kärsi tappion avausottelussa – Aleksib avasi ajatuksiaan ongelmasta koskien sääntöjä
OG kärsi tappion avausottelussa perjantaina Natus Vincerea vastaan. Ottelun jälkeen Aleksib avasi ajatuksiaan koskien sääntöjä.
Natus Vincere jatkoi voittoputkea perjantaina, kun OG jäi jalkoihin lukemin 2-1. Overpass päättyi 16-4, Dust2 13-16 ja Mirage 16-8. Maailmanlistan kärkinimi lähti otteluun ESL Pro League Season 14:n voittajana ja murskasi Aleksi ”Aleksib” Virolaisen joukkueen ensimmäisessä kartassa Valeriy ”B1T” Vakhovskiyn johdolla 16-4. Valdemar ”valde” Bjørn Vangså oli lähellä muuttaa ottelun alkua huikealla suorituksella, mutta viimeinen tappo jäi uupumaan.
Natus Vinceren valitsema Dust2 meni OG:n hyväksi tiukan ensimmäisen puoliskon jälkeen. OG onnistui hyökkäyksessä ja kartta päättyi lukemin 13-16.
Kartassa nousi keskustelua siitä, kun OG:n hienosti voittama kierros pelattiin teknisen vian takia uudestaan ja OG hävisi sen. Aleksib otti myöhemmin Twitterissä kantaa asiaan:
– Olen ollut tässä tilanteessa monta kertaa ja se on aina päättynyt väärään suuntaan. IGL-roolissa on vaikeaa kertoa taktiikoita kierrokselle, jonka tiedät 80%:n todennäköisyydellä pelaavan uudelleen. Haluat voittaa kierroksen, mutta jos se toistetaan, niin vastustaja tietää mitä halusit tehdä.
LUE MYÖS:
- Uusimmat
- Luetuimmat
- Valorantin jättiturnaus käyntiin sunnuntaina – mukana yleisöä!
- BLAST julkaisi turnauksen Abu Dhabiin – faneilta täystyrmäys
- EYEBALLERS teki pilaa Fnaticin vanhasta videosta – ”Ei taas”
- CS:n EM-kisat käynnistyvät tänään – tähtipelaajat puuttuvat
- Movistar Riders tuhosi Team Vitalityn – lohkovaihe kutsuu!
- Astralis koki yllätystappion avausottelussa! Joukkue selvisi illalla
- Kana hämäsi BIG Clanin pelaajaa – katso huvittava tilanne videolta
- IEM Cologne 2022 seuraajan ABC – pelit käyntiin tänään