Gorillojen ahdinko jatkuu: 16-0 tappio ja belgialainen pelaaja vaihtoon
Gorillojen ahdinko jatkuu: perjantaina akademiajoukkueelta 16-0 päähän ja maanantaina pelaaja vaihtoon.
Miikka ”suNny” Kempin, Jere ”sergej” Salon ja
Robin ”flusha” Rönnquistin projekti GORILLAZ ei ole ottanut tuulta alleen. Perjantaina mousesportsin akademiajoukkue mouz NXT voitti 2-0 ja yksi kartoista meni murskaavasti 16-0.
Maanantaina Flusha ilmoitti, että elokuussa kokoonpanoon lisätty belgialainen Richard ”ritchiEE” Mestdagh on päättänyt siirtyä sivuun. Tilalle tuotiin tuuraamaan Kevin ”HS” Tarnin kaveriksi toinen virolainen: Anton ”supra” Tšernobai.
ritchie is not playing with us anymore, his own decision.
supra will be standing in for now.
supra will be standing in for now.
LUE MYÖS:
- Uusimmat
- Luetuimmat
- Valorantin jättiturnaus käyntiin sunnuntaina – mukana yleisöä!
- BLAST julkaisi turnauksen Abu Dhabiin – faneilta täystyrmäys
- EYEBALLERS teki pilaa Fnaticin vanhasta videosta – ”Ei taas”
- CS:n EM-kisat käynnistyvät tänään – tähtipelaajat puuttuvat
- Movistar Riders tuhosi Team Vitalityn – lohkovaihe kutsuu!
- Astralis koki yllätystappion avausottelussa! Joukkue selvisi illalla
- Kana hämäsi BIG Clanin pelaajaa – katso huvittava tilanne videolta
- IEM Cologne 2022 seuraajan ABC – pelit käyntiin tänään