Assembly Winter 2019: ENCE kaappasi mestaruuden!
ENCE on voittanut Assembly Winter 2019 CS:GO -turnauksen. Ennakkosuosikkina tapahtumaan lähtenyt joukkue kohtasi finaalissa HAVU Gaming -joukkueen, joka oli aiemmin kaatanut saksalaisen Alternate aTTaXin.
Finaali käytiin siis suomalaisten joukkueiden välillä ja potti oli kotimaisittain kova, 7,000 euroa.
HAVU Gaming ja ENCE ottivat kiivaasti yhteen, mutta ensimmäisen kartan (Dust2) ENCE kuittasi itselleen 16-14. Seuraava kartta (Train) oli puolestaan ennakkosuosikin suvereenia dominointia. ENCE varmisti pelin itselleen lukemin 16-2 ja näin joukkue kaappasi itselleen turnauksen mestaruuden jälleen kerran.
Näin kaksi päivää pelatut ottelut saivat päätöksen ja ENCE lunasti kaikki itseensä kohdistuneet odotukset. Mutta mitä muuta voimme odottaa tiimiltä, joka on tällä hetkellä maailmantilastossa sijalla 14?
CS || GGWP CHAMPIONS AGAIN!! We win @assemblyparty @ROGtournament as we take the series @ence 2-0 @HAVUgaming 
Updates
ence.gg/article/assemb…
#EZ4ENCE
Updates
#EZ4ENCE
LUE MYÖS:
- Uusimmat
- Luetuimmat
- Valorantin jättiturnaus käyntiin sunnuntaina – mukana yleisöä!
- BLAST julkaisi turnauksen Abu Dhabiin – faneilta täystyrmäys
- EYEBALLERS teki pilaa Fnaticin vanhasta videosta – ”Ei taas”
- CS:n EM-kisat käynnistyvät tänään – tähtipelaajat puuttuvat
- Movistar Riders tuhosi Team Vitalityn – lohkovaihe kutsuu!
- Astralis koki yllätystappion avausottelussa! Joukkue selvisi illalla
- Kana hämäsi BIG Clanin pelaajaa – katso huvittava tilanne videolta
- IEM Cologne 2022 seuraajan ABC – pelit käyntiin tänään
